Tinas goldenblogg

Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Sol

Av Tina - 10 februari 2010 16:56

Bästa tänkbara väder var det i söndags så självklart tog jag med mig kameran ut.


Qula är en riktigt retsticka, ibland fattar jag inte att de andra står ut med henne men de har ett oerhört tålamod och speciellt Minty leker massor med henne. Här har hon i allafall hamnat på rygg!



Bambi som är världens snällaste kan faktiskt se farlig ut:

  


    


Är fascinerad över hur snön håller sig kvar på växter (och stolpar...) !

       


Blå himmel - så härligt!!!



Bambi hjälper till... 



Försökte fota hästarna men de var alldeles för nyfikna och ville bara vara nära! Här Briza:


  


Axel:


       

 
 
mrconny

mrconny

1 april 2010 16:56

Hej!
Vilken snygg blogg du har! Och vilka snygga bilder, du måste han en ny bra digitalkamera? Och ett bra innehåll.
Kul att se att så många har startat med bloggandet, och som också fortsätter, det är bra.

En fråga:
Är det ok att jag hör av mig så här? Jag är ny här på bloggplatsen.se.
Jag försöker att träna mig på att utveckla det här med bloggandet. Jag tror på att det man inte kan det bör man fråga om eller be om tips?

Jag vet att vi män inte är alls lika intresserade eller bra på att blogga, som kvinnor, vi kanske inte bryr oss, eller inte vågar, eller så är vi för inbundna och inte vet att vi behöver lufta våra tankar och reda ut våra känslor.
Inne på min blogg har jag en gjort en omröstning om just temat bloggandet män & kvinnor, vad tror du, det är endast ca: 10% av oss män som bloggar??????
Varför kvinnor bloggar mera än män?

Jag tror att vi män verkligen kan behöva det här med att pysa av oss eller hur? Att lära sig att rensa det som ligger överst och prata om det eller skriva av sig om det är ett bra sätt, så att även vi män kan låta vår manliga ventil pysa, genom att blogga.

PS:
Har du några tips som du tror kan hjälpa mig så jag blir en bättre och seriösare bloggare? Hör gärna av dig, med tips.

Ha en bra dag!
Var rädd om dig.

http://mrconny.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 2 juli 2012 21:23

Finaste Bambi blev bara drygt 8 år. Nu har det gått en vecka och jag ska försöka skriva om det som har hänt, att min fina Bambi är borta… det känns fortfarande helt ofattbart. Orkar inte skriva några detaljer men för ett ...

Av Tina - 6 juni 2012 20:18

  Jag skulle kunna kopiera inlägget jag skrev för ett år sedan! Världens finaste Minty är fortfarande pigg, glad och leker fortfarande med sina leksaker och har gärna dragkamp (fast nu är det mest med nykomlingen Penny).   Visst märks det at...

Av Tina - 18 april 2012 15:04

  ...fortsätter växa! Nu är de DNA-testade och därmed registrerade med namn. De lever fortfarande livets glada dagar och kommer så göra i några månader framåt. I höst börjar sedan allvaret!     Lucia       Cinna T.    ...

Av Tina - 3 april 2012 09:09


Får jag presentera - Andvikens Penny Lane !!         Mina fina busiga mjuka roliga labradorvalp som idag är 11 veckor.   Har ända sedan jag bestämde mig för att sluta träna Bambi för snart ett år sedan velat ha en hund till. Tycker det ä...

Av Tina - 22 november 2011 00:43


    Cinna 5 mån och Lucia 4 mån!  

Ovido - Quiz & Flashcards