Tinas goldenblogg

Direktlänk till inlägg 1 juli 2011

Föl nr två !

Av Tina - 1 juli 2011 14:56

Min duktiga fina Luna fölade igår kväll! Hon sköter sig helt fantastiskt och pratar och donar hela tiden med stofölet som är en kopia av sin mamma! 


 


 

Har inte vetat hur jag skulle göra med den här helgen då vi har det årliga kennellägret samtdigt som det var beräknat för Luna att föla. SKÖNT nu att hon klämde ur sig den lilla kvällen före. Första dygnet är det mycket pass och mycket som ska fungera så nu känns det lugnare att åka iväg. Har inte så långt dit så det kan nog bli att jag tar en tur hem i morgon! Nu dock efter en natt utan sömn ska jag sätta igång och packa för mig och Qula.


 
 
Ingen bild

A-L med "gubbar"

1 juli 2011 20:20

Grattis till ännu en långbent tjej!
Hoppas ni får kul på kennellägret.

Förresten - det är många tjejer på er gård nu ;)

 
Ingen bild

Ulla

4 juli 2011 15:15

Grattis till lillungen nr 2. Härligt att det gick bra. Kommer o tittar vid tillfälle.

Tina

5 juli 2011 15:58

Tackar - hon är jättefin!!

 
Birgitta

Birgitta

9 juli 2011 13:52

Men så gullig! Hoppas allt är bra med er! Om några veckor åker Börje, hundarna och jag till Håsjö :)

http://gitsan.bloggsida.se

Tina

9 juli 2011 16:38

Tack Birgitta! Fölen växer så det är inte klokt :-) ! Nya bilder är tagna men jag har inte haft tid att sitta vid datorn så de är kvar i kameran... Ha de så himla bra i Håsjö - och hälsa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 2 juli 2012 21:23

Finaste Bambi blev bara drygt 8 år. Nu har det gått en vecka och jag ska försöka skriva om det som har hänt, att min fina Bambi är borta… det känns fortfarande helt ofattbart. Orkar inte skriva några detaljer men för ett ...

Av Tina - 6 juni 2012 20:18

  Jag skulle kunna kopiera inlägget jag skrev för ett år sedan! Världens finaste Minty är fortfarande pigg, glad och leker fortfarande med sina leksaker och har gärna dragkamp (fast nu är det mest med nykomlingen Penny).   Visst märks det at...

Av Tina - 18 april 2012 15:04

  ...fortsätter växa! Nu är de DNA-testade och därmed registrerade med namn. De lever fortfarande livets glada dagar och kommer så göra i några månader framåt. I höst börjar sedan allvaret!     Lucia       Cinna T.    ...

Av Tina - 3 april 2012 09:09


Får jag presentera - Andvikens Penny Lane !!         Mina fina busiga mjuka roliga labradorvalp som idag är 11 veckor.   Har ända sedan jag bestämde mig för att sluta träna Bambi för snart ett år sedan velat ha en hund till. Tycker det ä...

Av Tina - 22 november 2011 00:43


    Cinna 5 mån och Lucia 4 mån!  

Ovido - Quiz & Flashcards