Tinas goldenblogg

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Semester slut...

Av Tina - 16 augusti 2011 22:02

Har haft en härlig semester som avslutades på allra bästa sätt = långhelg på Goldenspecialen! Då det var samling redan kl 8 för WT blev det till att gå upp tidigt på fredagen. Jag startade Qula i nkl och i stort sett gick alla rutor utom en bra och det var såklart Lotte Lydekings ruta… ;-) Det var en ”stor” närsöksruta och att det bara blev 11 poäng där var helt och hållet mitt fel. På de andra fick vi 19, 20, 19 och 17 poäng = 86 poäng, ett förstapris men precis utanför pallen som fyra (igen..).  Sammanlagt på hela helgen blev det en sjätteplats.


Extra roligt var det att Fia och Mican var urduktiga och blev trea på strålande 93 poäng !!!


    

 Quake, Mican och Qula

 

 


 


 


Resten av helgen var det funktionärsjobb på elitrutans Mock trial som gällde. Domare var Sören Swärdh och Roger Westerman:



 

Helgen har verkligen varit urmysig med en massa trevliga människor, bra boende tillsammans med hela elitrute-gänget, jättegod mat och dryck och förstås att få se en massa fina goldisar jobba! Kändes tråkigt när helgen var över…

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 2 juli 2012 21:23

Finaste Bambi blev bara drygt 8 år. Nu har det gått en vecka och jag ska försöka skriva om det som har hänt, att min fina Bambi är borta… det känns fortfarande helt ofattbart. Orkar inte skriva några detaljer men för ett ...

Av Tina - 6 juni 2012 20:18

  Jag skulle kunna kopiera inlägget jag skrev för ett år sedan! Världens finaste Minty är fortfarande pigg, glad och leker fortfarande med sina leksaker och har gärna dragkamp (fast nu är det mest med nykomlingen Penny).   Visst märks det at...

Av Tina - 18 april 2012 15:04

  ...fortsätter växa! Nu är de DNA-testade och därmed registrerade med namn. De lever fortfarande livets glada dagar och kommer så göra i några månader framåt. I höst börjar sedan allvaret!     Lucia       Cinna T.    ...

Av Tina - 3 april 2012 09:09


Får jag presentera - Andvikens Penny Lane !!         Mina fina busiga mjuka roliga labradorvalp som idag är 11 veckor.   Har ända sedan jag bestämde mig för att sluta träna Bambi för snart ett år sedan velat ha en hund till. Tycker det ä...

Av Tina - 22 november 2011 00:43


    Cinna 5 mån och Lucia 4 mån!  

Ovido - Quiz & Flashcards