Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Tina - 18 april 2010 21:43

Denna vecka försvann i ett jehu, var iväg på något nästan varje kväll så det var kanske inte så konstigt! I onsdags klämde jag i alla fall in en träning tillsammans med Ulla. Qula tränade mest stadga och passivitet. Bambi fortsätter vara min duktiga hund! Inför ev start i ÖKL är det ju mest dirigeringarna jag är orolig för och då främst i vatten… men även på land har Bambi tidigare haft en viss ”låsningstendens” när jag blåst ett stopp på henne. Nu är det så himla kul för hon vänder sig om med förväntan och med ett uttryck som: –OK matte vart vill du att jag ska ta vägen nu?


Idag var det bestämt med hundträning men istället blev det en lat dag hemma då alla hundarna verkar fått en släng magvirus. Det har varit rätt så kallt och blåsigt men i lä var det ljuvligt och jag t o m somnade i solstolen ett tag!


På promenaden är det fullt med vårtecken för trots kylan är det VÅR! Årets första fjäril såg jag också.


 


   

    


 


       

Ovido - Quiz & Flashcards