Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Tina - 20 mars 2011 21:27

 Som rubriken säger... bloggtorka... har det varit... länge...

Undrar om jag har några läsare kvar?

 

Men hösten var lååååång och jobbig med mycket som hände.

 

Nu är i allafall tanken att bloggen ska få komma till liv igen. Vintern har också varit lång med mycket snö som fortfarande ligger djup kvar. Trots det har jag tillsammans med Fia och Martin försökt hålla igång träningen genom att träffas regelbundet vilket har varit jätteroligt! Pga snödjupet har det varit svårt att hitta bra platser att träna på och vi har mest fått koncentrera oss på linjetag, tecken och signaler.


Jag har tränat med både


  

Bambi



 


  

och Qula!


 

Men det har nog blivit lite mera koncentrerat på Qula och det har gått framåt. När vi började i vintras satt inte stoppsignalen alls på långt håll men det gör den (oftast) nu. Envis är hon och ibland tycker hon sig veta bättre än jag vart hon ska... Rolig att träna har hon varit med full fart och bra fokus (oftast)! Nu väntar jag på att hon ska börja löpa (borde ha löpt redan för 1 mån sedan). 

  

Söt som socker är hon i alla händelser !!


 

Ovido - Quiz & Flashcards