Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 19 april 2011

Av Tina - 19 april 2011 22:23

Sent lördagkväll upptäckte jag att Q börjat löpa!!! Har ju väntat ett tag på det... så det blev nästan ett äntligen!


Men hur göra med WT:et? Ringde söndagmorgon och de var bussiga nog att låta mig byta både klass och hund så det blev att åka iväg med Bambi.


Om WT:et tycker jag mycket... men det var iaf inte slå långt att åka dit...


Ett par rutor gick inget vidare så där skulle vi helt rätt inte ha så höga poäng MEN vid ett par andra (och då speciellt en) blev det konstigt bedömt tycker jag...  

Det har ju blivit en hel del WT för mig och Bambi genom åren så sjävklart har det hänt att jag blivit överraskad av poängen och då både uppåt och neråt. Men aldrig har jag trott att det ska bli höga poäng och så blir det en hel del poängavdrag. Fattar nada...


VET att det är bedömningssport....


Fick först idag komplett resultat och det blev en 12:e plats på 68 poäng.

Ovido - Quiz & Flashcards