Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Tina - 6 december 2009 17:58

Igår blev det träning igen, Qula som höglöper fick tillsammans Minty vänta i bilen på den efterföljande promenaden istället. Eftersom jag bara Bambi med mig passade jag på att ta med mig kameran.


Träffade Ulla i Edsbro och gick till ett nytt ställe som var jättetrevligt att träna på. Hon hade med sig Kryss och Smart. Smart som hon inte tränat mycket alls var urhärlig att se med en enorm apporteringsglädje och fart.


När det gäller träningen skriver jag inte så mycket men alla skötte sig bra. Bambi var jag jättenöjd med!!! Hon tog för sig jättebra på söket, var snabb och precis i markeringarna och löste sina dirigeringar jättebra! Har absolut ingenting att anmärka på idag!


Lite bilder:


  


Smart:





Kryss:




Bambi:


       

Samma ras men väldigt olika:


                

Ovido - Quiz & Flashcards