Tinas goldenblogg

Direktlänk till inlägg 22 december 2009

Snö.

Av Tina - 22 december 2009 18:39

Nu har vi mycket snö och mer ska tydligen komma i kväll och natt. Det är så otroligt vackert ute och så perfekt till jul! Lite kallt förstås, just nu är det minus 12 grader här, men härligt ändå!


I hästhagen har det blivit lugnt och fridfullt och de går inte långt ifrån varandra. De har fått dubbla täcken på sig men klarar kylan bra!



Galna Qula i snön - här kommer lite bilder från idag!



    


        

 
 
Ingen bild

Therese i Östersund

23 december 2009 08:36

Kyla är tydligen relativ? Hade Kata i hundgården vid -28 grader och tyckte att det var på gränsen, så nästa morgon när det stod -34 så fick hon faktiskt vara inne!
Hon har kommit igång med löp nr.2, tycker att livet är underbart och jag också - 19 dagars julledigt och vi drar hem till fjälls! Ha en Gooood Juuuul!

 
Ingen bild

Tina

23 december 2009 10:59

Oj -34 grader...!!! Vi har haft -20 som kallast nu och då var det kallt ;-).

Qula tyckte det var helt OK men Bambi ville bara vara inne.

 
A-L,Cirrus&Mysak

A-L,Cirrus&Mysak

24 december 2009 16:45

En fridfull Jul & ett Gott Nytt År till er alla!

http://www.cirrusmysak.st

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 2 juli 2012 21:23

Finaste Bambi blev bara drygt 8 år. Nu har det gått en vecka och jag ska försöka skriva om det som har hänt, att min fina Bambi är borta… det känns fortfarande helt ofattbart. Orkar inte skriva några detaljer men för ett ...

Av Tina - 6 juni 2012 20:18

  Jag skulle kunna kopiera inlägget jag skrev för ett år sedan! Världens finaste Minty är fortfarande pigg, glad och leker fortfarande med sina leksaker och har gärna dragkamp (fast nu är det mest med nykomlingen Penny).   Visst märks det at...

Av Tina - 18 april 2012 15:04

  ...fortsätter växa! Nu är de DNA-testade och därmed registrerade med namn. De lever fortfarande livets glada dagar och kommer så göra i några månader framåt. I höst börjar sedan allvaret!     Lucia       Cinna T.    ...

Av Tina - 3 april 2012 09:09


Får jag presentera - Andvikens Penny Lane !!         Mina fina busiga mjuka roliga labradorvalp som idag är 11 veckor.   Har ända sedan jag bestämde mig för att sluta träna Bambi för snart ett år sedan velat ha en hund till. Tycker det ä...

Av Tina - 22 november 2011 00:43


    Cinna 5 mån och Lucia 4 mån!  

Ovido - Quiz & Flashcards