Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Tina - 1 maj 2010 18:42

  


Så himla roliga träningar det varit denne vecka! Monica har varit här ett par gånger och det har verkligen blivit ordentliga genomkörare för både mig och hundarna men roligt och inte minst vansinnigt nyttigt och lärorikt. I onsdags hade jag båda hundarna men idag körde jag bara Qula och det kändes bra att bara koncentrera mig på henne.


Qula är (förstås) totalt annorlunda än Bambi och där jag fastnat i träningen är Monica till stor hjälp för hon läser och tolkar Qula bra och ingenting lämnas åt slumpen, fungerar inte en sak så gör vi om det tills det blir bra. Det är förstås väldigt lång bit kvar men efter de senaste 4-5 träningarna har jag efteråt haft en bra känsla i kroppen och det går framåt!!!


I morgon blir det också träning men då kommer jag koncentrera mig på Bambi. Det blir årets första vattenträning och det ska bli spännande att se om Bambi kommer att fungera lika bra som i höstas!


Tänk nu har verkligen träningssäsongen börjat  !

Ovido - Quiz & Flashcards