Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Tina - 9 augusti 2010 22:30

Det var Ingen riktigt pigg och alert Qula i lördags... Egentligen började det redan i fredags morse med att hon åt dåligt (brukar annars kasta i sig maten) och det fortsatte även på lördagmorgonen.  Märkte inget annat på henne så det blev start i Goldenspecialen, Ulla åkte med mig och det var skönt med lite sällskap!


På själva WT var hon oinspirerad och jag var bara riktigt nöjd med vattenstationen. När vi sedan var på väg tillbaka till bilen var hon jättedålig i magen, det bara rann.... Så detta i kombination med att hon slutat löpa för någon vecka sedan förklarar nog en hel del av att hon var så oinspirerad även i övrigt under hela dagen.


Men på en enkelmarkering som hon missuppfattade lyssnade hon alls på mig och det kan vi inte skylla på magproblemen. Q har även tidigare visat sig vara mycket mycket envis när hon tror sig veta var en dummy är och tycker inte att hon då måste lyssna på matte. Detta är något jag måste ta tag i!


Vi fick 64 poäng på de övriga stationerna och det blev i allafall ett andrapris!


En kompis till Ulla kom senare på dagen med husvagn så vi hade någonstans att sova! Vi hade en jättetrevlig kväll och på söndagen hann jag titta en del på utställningen och även på finalen av elithundarna innan jag åkte hem.

Ovido - Quiz & Flashcards