Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Tina - 12 augusti 2010 16:42

Solig och varm kväll igår och jag tog med mig alla tre hundarna ut och tränade - ja även Minty fick ett par markeringar med tennisboll !


  


Försökte lägga upp en plan innan (!) och det som jag la ner mest energi på för Qulas del var att det skulle bli raka och distinka linjetag. Använde mig av ett par målområden och det hände mycket emellan eftersom jag även hade med Bambi. I stort gick det jättebra och det var fokuserat och med bra fart! Så roligt!!! Hoppas hon håller den här nivån tills skendräktigheten kommer... Närsök med bollar blev det också och hon höll sig bra i området.


      


  


Bambi var tillbaka i gammalt gott slag och även om det inte var någon högre svårighetsgrad så gjorde hon det bra!


  

Ovido - Quiz & Flashcards