Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Tina - 8 januari 2010 18:19

Så är det slut på de extra lediga juldagarna och oj vad tiden har gått fort!


Idag har jag ändå varit ledig då jag var tvungen att jobba i tisdags. Det passade riktigt bra då jag ska jag jobba extra både lördag och söndag. Det passade också bra då "mitt kompisgäng" från jobbet också råkade vara lediga! Vi bestämde oss för att gå en riktig långpromenad för att i allafall försöka gå bort all julmat (och julgodis) man stoppat i sig...


Vi samlades här vid 11-tiden och Anne och Katarina hade med sig sina hundar Nova och Dimma. Kerstin är konstigt nog hundlös (!).

När vi började gå snöade det för fullt men efter ett tag slutade det snöa och efter ytterligare ett tag var det strålande sol!

  

Det kunde verkligen inte vara bättre väder, strålande sol, vindstilla och cirka 10 minusgrader! Efter 2 timmar var vi hemma igen och då åkte kameran fram:


  



Anne:


Annes blandis Nova:    

Katarinas welsh springer spaniel Dimma:

        


Efter promenaden blev det lunch och fika förstås:

Ovido - Quiz & Flashcards