Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Tina - 24 januari 2010 17:38

Konstigt med bloggar - man läser om folk man aldrig har träffat men engagerar sig ändå.


Jag har en gammal bekant som bloggar flitigt och som jag läst i flera år. Hon har nyligen haft en valpkull som det har varit jättekul att följa då det varit en massa bilder och ibland flera blogginlägg dagligen. När de sedan levererades till sina ägare visade de sig vara flitiga bloggare och jag har därför kunnat fortsätta läsa och se bilder av dessa valpar! Nu har ledsamt nog en av valparna vid 11 veckors ålder fått lov att somna in och jag känner mig så märkligt berörd.


Så idag känner jag mig tacksam över min tre hundar som betyder så mycket. Tacksam över att Minty är frisk. Tacksam över att Bambi klarar att träna och springa trots sina tåskador. Tacksam över Qula som är så rolig och gör mig glad varje dag.


Som rubriken säger här kommer söndagen i bilder:

    

                                     Bambi och Qula busar på tomten


                         Det var 10-12 minusgrader så Minty fick ha täcke.



      Solen orkade inte riktigt genom molnen men den gjorde ett gott försök!     




  


Qula är helt galen i snön, springer fram och tillbaka, gräver och nosar och letar. Man kan undra efter vad - kanske möss...??? 


          

        

                                                 Bambi

                                                     Qula

 

  

                                                       Minty

 

                                        På väg hem - Bambi i allén

 

  

                          De börjar bli vana att posera...   !!!

Ovido - Quiz & Flashcards