Tinas goldenblogg

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Tina - 10 januari 2010 18:39

Så har hela helgen gått och jag har mest jobbat - väldigt tidiga morgnar har det blivit för att hinna med lite dagsljus på eftermiddagarna.


Desto trevligare var det igår kväll! Har länge tänkt se Stig Larsson-filmerna men går nuförtiden jättesällan på bio och det har bara inte blivit av...


Igår hade vi i allafall filmkväll. Lånade "Män som hatar kvinnor + Flickan som lekte med elden" av en granne och direkt efter jobbet åkte vi till ett par kompisar (med ett stopp för att köpa lite filmgodis...). Efter första filmen hade vi matpaus och sedan var det dags för nästa!

Jag tyckte verkligen mycket om om böckerna och trots höga förväntningar blev jag inte besviken på filmerna, speciellt inte med "Män som hatar kvinnor" för den var BRA! Nästa vecka är det tänkt att vi ska se tredje filmen på bio!


Idag efter jobbet skyndade jag mig hem för att hinna gå en långpromenad tillsammans med Ulla. Vi var ute i 1,5 timme och då knatade vi på i rask takt!



   

         

    







Ovido - Quiz & Flashcards